Aysencim ben demir serumu aldım değerlerim çok düşük serum için benden bi günlük oda parası aldılar 15 dakika sürdü serum eşim acil yok mu burda zaten randevu ücreti ödüyoruz dedi prosedür böyle dediler. E yarın doğumda da aynı şeyi yapıp ekstra çıkarırsanız demiş itiraz bile etmemişler güvenemiyorsun benim bebeklerim ikiz allah korusun onların para merakı için riske atmak istemiyorum