Bende çok kötü kabızlık cekiyodum ölüyodum resmen ama ilk 3 ay biter bitmez o da kesildi çok şükür.. bol bol su icin sıcak şeyler tüketin, kuru kayısı kuru erik felan yiyin.. ben şu son zamanlarda limonlu su icmeye başladım sanki onunda faydası var gibi her gün bir kase yoğurt yiyin, ciğ sebze yiyin☺️ Doktorum bana ac karna magnezyum ic demişdi magnezyum tozu vermişdi internette baktığıma göre fayda ediyomuş hatta cok icince ishal bile yapiyomuş, çok kötüyseniz onu öneririm bir zararı yok aksine faydalı bana her gittiğimde kullan diyor ağrılarına kramplarına vs iyi gelir diyor başlıcam artık bende☺️ Tek farkı kabızlık cekenler ac karna icmeli normalde tok icilmeli