29 Nisan günü ellerim ve ayaklarım aşırı şişmesi nedeni ile hastaneye gittim tansiyonum 16-9 çıktı. Doktor hemen sezeryan olman gerekiyor diyip 30 Nisan da sezeryana aldilar Sabah 9:45 kızım dünyaya geldi çok şükür sağlığından bi sorun yok. Ama ben hayatımda böyle ağrı sızı hissetmedim nefes alirken kaburgalarim kırılıyor sanki. Gaz problemini söylemiyorum bile. Yanımda biri olmadan WC ye dahi gidemiyorum. Allah rızası için sezeryan olup nasıl kendinize geldiniz kızımı emziremiyorum.