demirrleydi_ elfkara benim 2 gün önce geldi ve heyecandan stresten her gece rüyamda doğuruyorum bebek görüyorum 😁😁
bebeklerin_annesi Medinemymy ayy heya anlı bekleyiş nasılsn canım 🥰 Sağ sağlim kavuş inşallah bebeğine 🥰
elfkara Saçmalamayın vakti saati vardir illaki ki 39.haftaya daha var neden sinirleniyorsunuz erken dogum iyi bir sey degil sahsen Annekuzusu_Ayaz
elfkara Ayyyy korkuyorum allah korusun gelir diye daha hicbir şeyimiz tam hazir degil 39 da gelsin Denzk
Annekuzusu_Ayaz elfkara ağrılar sancılar çok oluyo canım ama nstde çıkmıyo ve sadece açıklık bekleniyor
Denzk elfkara benim tüm hazırlığım tamam canım şükür çok erken başladım hazırlağa anca bitti ☺️Hastane çantamda hazır gibi ufak tefek şeyler kaldı