Saylikesma doğumdan sonra ben uzaya çıkmş gibiydim. Herşeyden bi haber. Çok deişiktim ilk bebeğimde. İnanılmaz şuuuursuz biri olmştm.tecrübesizlik ne biliyim.. o zamanları çok bilinçsiz hatrlıorm. Nerdeyse 24 saat uyumamştm. 17 saat sancı falan. Dopumdan sonra 2 saattw bi emzircn die çılgınlar gibi uyku.. sanırım ondan mala bağlamştm.
Şöyle doğumdan 3 ay geçsin. Ozaman yavas yavas rahatlamaya başlıo insan. Vücut eski sisteme dönüo. Kilolar gidiyo falan.
İşte tam o ana ışınlanmak istiyorum