Knergiz Selamın aleyküm kardeşler😊 22+5 haftalık gebeyim 9 saat kadar otobüs yolculuğu yaptım. Sonrasında 2 gündür kahverengi akıntı geliyor. Kan yok ama. Yorgunluktan mıdır yoksa başka bir şey olmuş olabilir mi.
Rufina Knergiz 3-4 haftalik hamileyim, kahverengi lekelenmem vardi, hematom oldugunu soyledi doktor. Dusuk riski tasiyorum. Mutlaka doktoro gorum
Mehtapca06 Aleykümselam ir doktora gorun kuzum yabi agrin yoksa kotu düşünmemek lazım ama yinede lekelenmenin olacagi bir hafta degil
Knergiz Mehtapca06 kasıklarımda hafif ağrı var başka sıkıntım yok bende öyle düşünüyorum bu haftalarda akıntı böyle olmamalı
Knergiz Rufina Allah yardımcınız olsun o haftalarda olması normal yerleşme kanı da olabiliyor benim haftam büyük
Mehtapca06 Knergiz yani basta olsa yerlesme derdim sonra olsa dogum belirtisi ama senin tam ortada hic riske atma görün doktora