Omersmom88 ilk oglumda 14 haftalikken söyledi gittigim doktordan cok memnunum ikincisinde grevdelerdi dayanamadim ozele gittim 15 te ogrendim onuda. Doktorla alakali canim izmirde yasiyorum tepecik arastirma berbat bir hastane ben buca kadin doguma gidiyorum Şinasi beye cok memnunum o kalabaliga ragmen guzek ilgileniyo