Kızlar 5 gündür progestan kullanıyorum fitil olarak sabah akşam 1 er tane
böyle su gibi akıntı geliyor birde ilaç eriyip geri geliyor bi kısmı doktoruma eriyip birazının geri geldiğini söyledim bütün olarak gelmiyorsa sıkıntı yok dedi . Benim aklıma takıldı kullananlar sizdede öyle oluyor mu ? Normalmi bu şekilde olması acaba?