Suyu çok seven biri olarak doğumdan sonra azalttım vucudum susuz kaliyor iyice acaba soğuk su içtiğim için mi gaz oluyor yoksa normal mi bilemedim bazı yiyeceklerde de aşırı gaz oluyor masaj yapıyorum öyle geçiyor çok rahatsız ediyor glutensiz mi beslenmeliyim bilemedim nasıl cozucem bu sorunu 😬 dün dışarıda çok usumustum bir yandan o yüzden gaz olur mu diyorum ne alaka diyorum sonra 😔😅