Momandbaby3
Bende enderbebek hediyelikleri sitesinden 10 lu isimli hastane çıkışı istedim de Çarşamba günü hazır olur resim atarız Perşembe günü de kargoya vereceğiz dedi. Perşembe gününden beri ulaşamıyorum, sayfasında resim paylaşıyor ama eserbebe tasarım sayfasından alıyor bütün resimleri onun dışında dm’den de whatsapp tan da mesaj attım belki 50 tane cevap yok, üstüne aradım kaç defa açan yok.