14 haftalık hamileyim bayramın 2. Günü ailemin yanına gidicem 9 saatlik bir yolculuk olucak otobüs yolculugu aranızda uzun yolculuk yapan oldumu yada yapicak varmı 😊 fikirlerinizi paylaşır mısınız ♥️ doktoruma 8 9 haftalıkken sormuştum gitme demişti en son 1 hafta önce aradım sakıncalı ama sen bilirsin dedi yolculukta önericeginiz şeyler varmı ?