Serapsabah Doktor bebeğin iyi olduğunu ama ileri derecede sarılık olduğumu söyledi bu durumu yaşayan var mı
Rabia-66 Serapsabah Doğumdan 1 gün sonra oğlum sarılık oldu ben değil ama geçti geri sizde ne oluyor sarılık olunca doktorunuza sordunuzmu hiç ?
Serapsabah Rabia-66 ben şuan gebeyim bebekte değil yani bende olduğunu söyledi dahiliyeye gitmem gerektiğini söyledi sadece