Bende 25 haftadayım bır aydır bıtmıstı bulantılarım sımdı mıde bulantısı ve yanması gerı geldı ıstahım yıne azaldı ilaçta kullanmıyorum cunku doktorum artık kullanamazsın rennı ıc sadece dedı cok Zor doğuma kadar süren varmıs mide problemı yasayan ınsanlarda bunlar hamıleyken daha cok goruluyomus