esra_yalcin Bebeğin doğum gününü son adet tarihine göre mi yoksa ilişki yaşadığınız tarihe göre mi hesaplıyorsunuz ?(ilişki yaşadığım tarihi biliyorum ve kafam karışık)
biranneadayiyim esra_yalcin canım doktor döllenmeye göre son adet gününü değiştirmezse her zaman son adete göre.
hunilimom esra_yalcin son adet tarihine göre hesapliyorsun canım ne zmaan dollendigi belli değil çünkü
esra_yalcin biranneadayiyim hadi ya ben planlı olarak yapmıştım. Adete göre olursa istediğim tarihte doğmayacak mı o zaman. :(
Senemturan esra_yalcin bebek sizin planladiginiz tarihe gore degl kendi ne zaman gelmek isterse ozaman geliyor. Planlida olsa
esra_yalcin Senemturan tabi orası öyle. Allah’ın takdiri ama işte . Adet tarihine göre olduğunu bilmiyordum fazla araştırmamışım
esra_yalcin Nesliiiiiiiii orası öyle tabi yeterki gelsin ve sağlıklı olsun 😊 sadece kendi içimde yaptığım küçük bi hesaptı 😄