32+4 amniyon sıvısı sınırda ama kan akışı ve nst herşey çok iyi su azalmasını yakından takip edip 34 e kadar bekleyeceğiz sonra erken doqum olabileceğini söyledi doktor bende endişeleniyorum erken doğum olur ihtimalini düşünerek ten doktor bebek için akciğer gelişimi olsun diye iğne olmamı söyledi bende öldüm başına böyle bişey gelen varmı