D-Busra 34+3. Gündeyim fakat bütün gün çok baskım oldu şimdi de hafif hafif alt taraftan doğru ağrı geliyor gibi hissediyorum belki de psikolojik bilemedim, benzer durumu yaşayan oldu mu hiç böyle oluyor mu doğum belirtileri
Sedatkmn D-Busra ben 35. Haftayım ama vajina kemikleri cok agrı yapıyor ara ara bebek hareketleride canımı acıtıyor yalancı kasılmalar oluyo artık oluyo bu haftalarda
D-Busra Sedatkmn umarım yalancı kasılmadır oturamamaya başladım yatarken bile baskı oldukça hissettiriyor kendini, korkmaya başladım
Sedatkmn D-Busra doktora danışmanı öneririm tavsiyeyle olacak şeyler değil malesef için rahat eder en azından