Eslem1313 Hafif adet ağrısıyla gittim ve rahimde 7 cm açılma var dediler. Sezeryana alındım. Oğlum 2 kg doğdu, yoğun bakıma alındı 2 saat önce. Dualarınızı beklerim kızlar ❣️
Zuzu04 Sağlıkla büyütün inşallah 🙏🏻 tez zamanda toparlar kilo alımı iyi olursa kavuşursunuz yavrunuza 🥰
Meerve19 Bende 33 deyim durduramıyorum sancılarım başladı çok korkuyorum bebeğiniz nasıl sağlığı nasıl 😪