Pelin17 bilimsel olarak kanıtlanmış bir şey olmadığını öğrendim. Kağan Kocatepe’nin videolarında izleyebilirsiniz. Eğer düşük riski veya erken doğum riski yoksa, gebelik şekeri yoksa tüketilebilir diyor. Bunları da şeker kısmı hariç diğerleri için kesin kanıtlar yok ama hadi ihtiyaten tüketmeyelim şeklinde söylüyor. Ben 34 haftalık gebeyim , başından beri tüketiyorum çok şükür bir sıkıntı olmadı. Siz tabiki doktorunuza da danışın, ben bilgi ve tecrübemi aktardım.