gamzenurbozdere Kızlar elimde ve ayagımda siğil var ikidir yaktırıyorum daha cok yakatız dedi doktorum sizce başaka yapabılecek bişe var mı tırnak dıbınde bıle cıktı dogum sonrası bebegıme bulaşır dıye korkuyorum bulaşıcı çunku
nurnur13 gamzenurbozdere incir ağacından incir koparıp sütünü sürmüştüm onunla geçti benim yıllardır da çıkmadı bi daha, baya da vardı ellerimde yayılmıştı ilaç felan sürüyodum geçmiyodu bana da annemden bulaşmıştı.
nurnur13 gamzenurbozdere nurnur13 annemden bulaştı derken bebekken değil büyüktüm tabi, temastan dolayı
Zeyyyn gamzenurbozdere benimde küçükken çıkmıştı bu incirler olunca sütünü sürmüştüm bide siğil ilacı vardı oje gibi sürerdm öyle yok oldu bidaha çıkmadı
gebe_ebe Yaktırmaya devam et, tekrar tekrar yakınca geçiyor. Benim ayağımda vardı baya dağılmıştı, o kendiliğinden geçti. Elimde çıktı sonra, onu da 2 kez yaktırdım geçti. İnşallah seninki de geçer☺️ acımasa da sinir bozuyor varlığı
gamzenurbozdere gebe_ebe aynen elimdeki öle sinir bozuyor ayagımdakı cok buyudu bırleştışer elimdekiler gecsın cıkmasında ayagımdakılerde gecer inş