Gllklncc bende serklajlıyım ve tedirginim siz gbı 29 haftama gırdım bugun aynı zamanda bıbrek genıslemem var gecenlerde nstde sancım cıkmıstı ben anlamadım hıc hıssetmedim bisi yatıyorum sureklı ama bazen sertlesip kasılıyor ozellıkle aayaktaysam allah sag salim kucagıma almayı nasıp etsin