Askiletotomsu izinlerini hastaya göre ayarlayamaZlar. Sonuçta her zaman doğumu yaklaşan insan olacaktır, insan onlarda izin yapma hakları var. Ama hastanede mutlaka nöbetçi doktorun bulunması gerekiyor. Ya izindeki doktor başka bi doktora yönlendiriyor, ya da nöbetçi doktor ilgileniyor. Yani mutlaka doğum doktoru olması lazım. Bu konuda şikayet edebilirsiniz. Sancınız gelirse de en yakınımızda devlet veya araştırma hastanesine gidin. Özellerde riske atmayın yine alıp almayacakları belli olmaz çünkü