Ahshdhdjsjwjjwk herkes soruyordu ne hissediyorsun diye gönlüm erkekten yanaydı eşimin ailesinde erkek torun yok diye ama hissiyatımda yoktu kız erkek diye.Sürekli tatlı yemek istiyordum,bulantım kusmam bir kez bile olmadı, 16. Haftaya giricez göbeğim gerçekten yanlardan hiç yok arkadan hamile gibi değilim asla ama önde göbeğim çıktı.Çin takvimidir falan onlarda hep kız çıkmıştı fakat bir oğlum oluyor 🥳🥰 Allah herkesin gönlüne göre versin tabi ilk önce sağlıklı eli ayağı düzgün, aklı zekası yerinde olsun inşallah 🙏🏻🙏🏻