Msl22 Aynur6152 Yaaa ama bu cok tatliiss maşallah bebiskoyaa bizimkisi 35 +2 olduk kucucuk daha karnim
Aynur6152 Msl22 çok büyümesi de iyi değilmiş zaten arkadaşlarım oyle diyor ☺️ benim karnına bile küçük diyorlar hiç 7 ay gibi değil diyorlar diyorlarsa diyorlar hiç takılmiyorum çok şükür sağlıklı bebeklerimiz ☺️🙏
Yeliz6767 https://imgyukle.com/i/RgTcTc 36+5 oldum hiç karnım yok yemek yedikten sonra çıkıyor biraz 😁 burada oturarak çekmiştim
Msl22 Yeliz6767 Maşallah canım bu benn diyebilirim fotograf yukleyemedim ayniyiz resmen benim oturunca pek oyle bile olmuyor bira gobek diyorlar bana sanki yokmus gibi 🤣
Deletedmom622772 Yeliz6767 süperr benimde pek cıkmıyor kendi haftamdakilere göre sizin bebis kilosu nasıl acaba ? Benimde böyle gözükee süper olur o haftada 🧿 🥰😋
Msl22 Aynur6152 Tabiki canim brnim önemli olan sağlıkları gelisimleri karın genetik oluyor anneden aileden benimkisi anneden anneminde benimki gibiymis 🤭
Yeliz6767 Msl22 Anneme hiç çekmemişim ben annem 43 yaşında doğum yaptı maşallah davul gibi karnı vardı 😂😂
Aynur6152 Zanaservan maşallah canım ☺️ hayirlisiyla sağlıcakla gelsinler biz onları büyük bir heyecanla bekliyoruz burda 😍😍🙏