Deletedmom_30 hiç ama hiç bir bilgim yok. Sezeryandan sonra doktorum dedi, ben 53 kilo ile hamile kaldım en son 68 kiloydum ama hiç belli olmuyordu sadece küçük bir göbeğim vardı. Dikişlerimde sızlama ve yanma olunca normal olduğunu ve kaslarımı toparladığını söyledi. Şuan karnım ilginç bir şekilde düz 😂 eşim de daha önce ameliyathane de çalıştığı için, doğumda bebek çıkınca kaslar gevşiyor onları toplamıştır iç dikiş atılırken demişti