Arkadaşlar benim kasıklarımda ve karın bölgemde acayip sancı oluyor. Sürekli durmuyor , bi giriyo yarım saat falan sürüp tekrar çıkıyo ama akşama kadar bu böyle yani. Bunu doktoruma söyledim .Dün bütün tahlillerimi istedi doktor ve bende yaptım. Sonuçlarıma göre kum döküyormuşum. Sanırım bu sancım da ondan. Doktor çok su içmemi söyledi. Bu durumu yaşayan var mı ? Ne kadar sürdü?