Ada9y seninle aynı kaderi yaşasam yeridir çünkü benimde 7 yil olmadi ve aile içinde hepsine hizmette bulunuyodum hatta insan diyoki benim çoluk çocuğum yok kime hizmet ediyom gibi bizim daireler cift kendi evime gecemiyodum sürekli karşı daire kayinbabamlarin yanındaydım ve insan üzgün olduğunda onlara yansıtmakta istemiyodu eltilerim alt kata yasiyo onlarin cocuk sesleri vardı onlar kendi ailesiyle ilgileniyo ben ise kime yapıyom gibi işte aslında bu düşünce yanlıştı rabbim herkesin kaderini aynı vermiyo belki böylesi daha hayırlı idi benim için ve eşimin ailesin bakmam yine bana yazılan bir sevaptır belki iyiliklerin yüzü hürmetine verecek Rabbım yane isyan etmemek zamanı ve yeri geldiğinde zaten cenabu hak verecektir ve bir anda 7 yılımın sonunda mucizem oldu şu an 6 haftalik gebeyim eğer sende sabır ve şükür edersen elbet inşallah Rabbım sanada verecek yıllar kolay geçmiyor ama sonra bebek olduğunda ah keşke ozaman üzülmek yerine hep gülüp kendimi sosyal aktifler değişikler yapsaydım her saatin saniyenin değerini bil çünkü bu hayatta kendi bedenine zulmetmek yerine ona sahip çıkmak çünkü bu beden rabbime emanettir ve kimse içinde deme onun oldu bunun oldu benden önce bebeği herkesin alın yazısı kaderi ve aynıdır nasıl ölümünde tarihi var herkesin gebelik tarihide var senin geç olur onlarin erken rabbimin onlara verdiğini üzülme tam aksine sevin ne guzel onlarda anne olmus bebek oldu diye dert bitiyomu onlar büyücek dertleri imtihanlari cogalacak illa herkesin kendine göre derdi var çok şükür sende esinde sagliklisin ta hasta olup çocuğuna bakamasaydin her ihtimali düşünmek lazım en hayırlısını Rabbım bilir ve ondan yarabbi hakkımda hayırlı olanı ver benide muradsız birakma