Papatyadanbebek Dünden beri ara ara karnımın alt bölgesine ağrı giriyor biraz kalıyor sonra geçiyor. Böyle regl ağrısı gibi ama daha çok ağrıyor. Sancı mı bu?? Daha etken 34 +4 üz
Sumeyyeerdem Papatyadanbebek NST çektirseniz iyi olur sancı o şekilde olurmuş ama yalancı sancılar yada gaz sancıları da doğum sancısıyla karıştırılıyor
kahvesever__ Papatyadanbebek doğum sancısı her 1 dk bir gelir durmasın yerinde o doğum sancısı dır ama senin ki geçiyorsa doğum sancısı değil
Birkuzucukbeklerken Papatyadanbebek yok emin ol dogum sancısını anlarsın o cok baska bi agri ve artarak arka arkaya surekli bi sekilde vurur dogum sancisi bu yaşadığın şey yalanci sanci vücut yavaştan kendini doguma hazırlıyor canim
Mewre Hayır doğmuyor seni doğuma hazırlıyor. Doğum sancısı kasılma belden ağrı bacaklardan halsizlik gelir
Birkuzucukbeklerken Mewre yalnız her dogumda bele vurmayabiliyor ben kizimin doğumunda belimden hic sanci vurmadı bende bu sekilde bildiğim için son dakika yetiştim bi 10 15 dakika daha geç kalsam yolda dogacakti kizim
Sumeyyeerdem Papatyadanbebek Tedbir amaçlı Nst çaktire bilirsiniz acilde yani ne diyip yönlendirsek büyük sorumluluk o yüzden içiniz nasıl rahat edecekse öyle yapın çünkü tarif etmek de eksik kalıyor bazen
Mewre Papatyadanbebek benimde ilk gebeliğim de 37 haftanın içindeyim bende okuduklarımla formdaki yazılarla 😌
Papatyadanbebek Birkuzucukbeklerken ilk olunca acemilikten anlamam mı acaba diye endişe duyuyorum açıkçası
Fazo Birkuzucukbeklerken ya benim gece başladı 6 saat boyunca sürdü sadece kasıkalrda ama basit değildi ağladım sancıdan düzenli olmadığı için gitmedim sabaha birşeyim kalmamıştı hala tetikteyim Berna gelicekmiş gibi hissediyorum henüz 36.haftadayız
Mewre Birkuzucukbeklerken olabilir tabi yavrum ben okuduklarımla yorum yaptım tabi bilenler olarak sizde söz 😌
Birkuzucukbeklerken Papatyadanbebek merak etme kizimda bende senin gibiydim esim gece çalışıyordu ve yanımda kimse yoktu anlayamazsam evde dogurursam diye korkuyordum ama o an insan anliyo çünkü dogum sancisi yaşadığın hic bi ağrıya benzemiyor