Esracim Kızlar bir aydır annemlerdeydim. Evden gittiğimde 73 idim. Dün geri döndüm tartildim 80 olmuşum 🙁 ömrümde 80 ni görmedim ya. 66 ile başladım hamilelige. Sizde durumlar nasıl?
Songul42 Esracim 60 la basladigim yola 82 le bitiriyorum insallah malesef aldım ama yapacak bisey yok saglikla gelsin kuxum carsamba doguma giriyorum 🤗
Esracim Busraela istahiniz nasıl peki. Ben öyle aşırı yiyen biri değilim ama sabah öğle akşam birer porsiyon meyve yiyorum. Acaba o mu kilo aldırdı anlamadım
Esracim Minnakkkk maşallah ya. Bende 73 idim 26 haftamda. Görenler hiç kilo almamış gibisin diyordu. Ya şimdi hiç bir kıyafet olmuyor her yerim şişmiş 🙁
Busraela Esracim ben çok aşırı yiyen biriyim özellikle meyve kocaman tabaklarda ballarla cevizlerle karistiririm bence senin kilonda normal sonradan gidicek zaten takma😊
Minnakkkk Esracim benım de kalçalarımda ve göbekte o kilo 🙈 pantolonlarım olmuyor ama hıc hamıle kıyafetı almadım daha üstten 😀 herkes hıc kılo almadın bu çocuk mınıcık olcak dıyor ne alakaysa