Bilgekpn Özellikle bugün yemek yedikten sonra vajina bölgemden başlayarak kasıklarıma kadar uzanan bi ağrı , acı oluyor ve buna zor dayanıyorum . Bugün hatta ağrıdan ağladım bazen kasıklarıma inanılmaz bi ağrı giriyor 14+5 günlük hamileyim bu normal mı ?
aslhankrhan94 Bilgekpn Şiddetli ve uzun süreli bir ağrıysa doktoruna danışabilirsim canım. Haftan da küçük en azından için rahat eder 🌸
Nil2736 Bilgekpn ya tam o haftalar banada çok oldu. Sonra aniden karnım büyüdü. Bence rahim büyüo gerilio ondan olablr ama tabi yine dr a sormak lazm
Aytiii çok normal..bende de 17. 18. haftaya kadar oldu…doktorunuza danıştıgınızda zaten magnezyum yazak…isterseniz Akmina soda da tükete bilirsiniz şimdilik, çok iyi geldi bana
aslhankrhan94 Bilgekpn Hııımm o zaman normaldir Allahın izniyle 🌸 Bende kısa süreli kasık ağrısı kasık batması yaşadım hala da yaşıyorum. Rahim büyümesinden kaynaklanıyordur.
Aytiii Bilgekpn hayır, çok normal o haftada birden bire karnım büyümüştü 1 gecede😅 bebeyiniz büyüyor ondandır canım
Cansusahin05 Benimde aynı sekil oluyodu ağrıdan oturup kalkamiyordum sonradan geçti kendiliğinden çok şükür sabredin elbet gecicek şuan bebek gelişiyor büyüyor baskı yaptığı için normal dendi bana ama yinede doktorunuza danışın 😊
Bilgekpn Doktoruma mesaj attım sancıların normal gözükmüyor devam ederse hastaneye git nöbetçi doktorlar bi ilgilensin baksın herşey yolunda mı dedi sahurdan sonra hastaneye gideceğim 🙁