Dlrcem Kızlar 33+4 haftalığım. Kızımın odasını ve eşyalarını hazırlamaya başladım. Neredeyse tamamladım sayılır. En geç salı günü bitmiş olur. Sizce erken mi hazırlamış. Etrafımda o kdr çatlak ses var ki.. 😔
Faziletttt Dlrcem aaa ne erkeni cnm ben 27+3 günlük hamileyim kıyafetlerini bezini ıslak mendilini falan hep aldım sadece yıkayıp ütüleme işi kaldı onlarıda 33 haftalık olunca yapacam
Cicianne Dlrcem bencede tam zamanında tamlamışsın bu saatten sonra uykusuzluklar nefes alamama çabuk yorulma falan olacak bide artık bu dengesiz sıcaklardan dolayı rahim kasılmaları erken başlayabiliyormuş öyle duydum , kafan rahat olur evladını beklersin 👍🏻
Elos Dlrcem bence de zamanlama çok normal. 40 haftalıkken yapacak halin Yok ya. Ayrıca heran herşey olabilir belki miniğin sabırsız çıktı. Boşver sen hazır olsun kafan rahat
Dlrcem Faziletttt bende erkenden alıp tamamlamştım. Ama şimdi odayı kurup kıyafetleei yıkayıp ütüleyince erken diyenler olmaya başladı. Bide malum hemen korkutucu şeler söylüyolar 😔
Kanarya Dlrcem ağzı olan konuşuyor :)) en iyisini yapmışsınız hiçte erken değil neyle karşılaşacağını bilemiyo insan, vakti zamanında gelir inşallah ama erken gelirse herşeyin tamamlanmış oldu işte