o haftalarda hepsi gaz siskinlik sen farketmesen bile bağırsaklarda bi degisiklik oluyo. sonradan pufff sönüp gidiyo ve 16-17lerden sonra cıkmaya baslıyo tekrar. tam anlamıyla 20. haftamdan sonra karnım cıktı benim öncesinde karnım vsr sanıyodum sabah dümdüz oluyodu aksama sisiyofu baya😂