Arkadaşlar merhaba sizlere bir sorum olacak.
Ben 10 haftalık oldum lakin belimde inanılmaz bir ağrı var sanki oturuken diken batıyor kengi olabilir diyorlar o ne demek onuda bilmiyorum da sizlerde oldumu bu süreçte nasıl devam ettiniz kendiliğinden geçiyormu?