smyyanl1 benimde dış etkenlerden kaptığım siğil varmış lazere başladığım zamanlar oldu 5 6 taneydi ilaç kullandım doktorum dedi krona zamanı yatış yap et 3 4 ayı bulacak maddi durumunuz iyiyse özel ilaç yazacağım demişti yazdı 3 4 defa kullandım sonrasında kendiliğinden kaybolmuş şuan hamileyim kalmış mıdır diye de korkuyorum ama muayenede çıkmadı havuz lazer ağda gibi yerlerde dikkat edin gerçekten ilk defa başıma geldi korkmuştum doktorum dış etken dedi birde cinsel yolla bulaşanlar varmış.