Samo001 Regl günüm 4 mayıs 28 nisan kan verdim 29 nisan neqatif cevap aldım doktorumdan çox erken ola bilirmi geç dölenme ola bilirmi doktorum yinede adet gecikmesi olursa test yap dedi🤦♀️
Dilarakr Samo001 evet gec döllenme olabilir ama üzmek istemem bence hamile değilsiniz herkesin aynı olmuyor tabi ama ben 3 haftalıkken kan verdiğimde 57 cıkmıştı yani bişeyler varsa 5 10 illa bişey cıkması gerekir daha yeni kan vermişsiniz sonucta
Sennannnamamam1 4 mayida gore 28 kan vermek cok erken varsa bile anca yerleşip hcg salgılar zaten en az 10 gun beklemek gerk iliskiden sonra yarin yada sali geblim tesyi yapn tekrar
Dilarakr Tomrishtnum yazdıgımı iyi okuyamamışsınız sanırım size bişey söylemek istemiyorum yorum yapacaksanız yazdıgıma tekrar okumanızı tavsiye ederim kararlılığıma bakarsınız doktor değilim kendi yasadıgımı söylüyorum ve herkesin aynı olmadıgını belirtiyorum 🤗 iyi aksamlar