Neslialya nasıl yani 30 mayısa kadar söylemeden durmayı mı planlıyorsunuz. Neden peki? Söyleyin bence ne gerek var ki. Doktora da daha erken gidebilirsiniz hem kan testleriniz falan yapılır, Allah korusun bir tehlike varsa önlem alınır. 6. Haftada kalp atışını duymuştuk biz, hayatta doktora gitmeden o kadar süre sabredemezdim. Hem kalp atışını duymak çok özel bir şey, eşiniz de şahit olmak ister buna belki. Sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah 🌼