Aseliminannesi18 canım doktorunun verdiği rapor çıktısında izne ayrılabileceğin tarih yazıyor. Bende aynı durumdayım. Çarşamba günü 34+0 oluyorum 35. Haftama başlıyo ama izne 37+0 olan haftada ayrılıyorum.
Sende 37+0 olduğunda yasal iznin başlamış olacak