esmaozdemir76 Anneler merhaba şuan 8+5 haftalık hamileyim ve çok şiddetli mide bulantısı ve baş ağrısı oluyor siz nasıl geçirdiniz bı tavsiyeniz var mı ne iyi gelir?
Gizem2665 esmaozdemir76 mide bulantım için doktorum metpamid diye bir hap verdi onu kullandım baş ağrısı içinde migren taşları var ondan kullandım çok rahatlattı ayrıca bulantı için tuzlu kraker yedim ve bol sıvı tükettim
Ozge806 esmaozdemir76 ben çok uzun zaman prilam kullandım. Başka bir doktora gittiğimde doktor ilacı yazmadı. Vücudunun hormona alışması gerekiyor dedi. İlacı sürekli içersen vücut alışmaz 9 ay kusarsın dedi. Gerçekten de dediği gibi oldu. İlacı bıraktım şimdi bulantılarım baya azaldı.
hayirlisi06 esmaozdemir76 geçmiyor canım çaresi yok ben ağladım şuan 18 olmak uzeriyiz hafif var önceki gibi kalmadı ama birinci gebelikte 12-14 de son bulmuştu. Bunda uzun sürdü valla Allahım şifa versin 😓
esmaozdemir76 Gizem2665 tuzlu krakeri bende yiyorum ama pek faydasını görmedim migren taşını nerelerde bulabilirim acaba Trendyol da filan varmıdır
biranneeeeeee Ozge806 bende 4 aylıpım 2 gündür ilacı bıraktıö bulantım var ama kendimi alıştırmaya çalışcam mecbur
Ozge806 biranneeeeeee ben de öyleyim alışıyorum ama gün gün fark ediyor. Doktor sen yetişkinsin başaçıkabilirsin şunu unutma her bulantın her kusman bebeğin sağlıklı olduğunun göstergesi demişti. Kendimi onunla avutuyorum 😂