Edanurkeskin Bat 10 gün var alt karnımda böyle bi şişlil bi hareketlilik var test için çok erken daha ama döllenme olsa hissedilmiyor anlayamadım
Gizem2665 Edanurkeskin ben döllenme yaşarken kasıklarımda ağrı hissetmiştim adet olurken yaşadığımız ağrı gibi geneldede böyle oluyormuş
Nazendehanim Edanurkeskin çatlama zamaniyla ilgili olabilir belki hissedilmez diye düşünüyorum ama çatlamadan sonra kasık ağrısı yaşayan oluyor regl dönemi gibi
Edanurkeskin Gizem2665 var öylr bişeyler ama adet olacak gibi değil bu başka bişey gibi düşünüyorum acaba psikolojik mi diye
Gizem2665 Edanurkeskin kafanı sadece ona odaklama sanki hiç birşey yokmuş gibi düşün herşey güzek olacak emin ol bu şekilde zamanın geçmeyecek senin için kendine dikkat et sadece 😍
Edanurkeskin Nazendehanim evet çatlama zamanı da hissetim o günleride değerlendirdim onunla mi alakali bilmiyorum
Edanurkeskin Miray31 bazen alt karnım bazen kasığım aynen sağda şişiyor belkide adet sancısıdır bilemedim ki ben çok dinliyorum vücudumu belkiyide o yüzden dir
Miray31 Edanurkeskin benim adetim 13 mayis daha vsr dün takvime göre yumurtlama günüydü değerlendirdik ondan önce kaşık ağrım başlamışti
Tugce123- Edanurkeskin 24 ü yumurtlamaydı takvimime göre 25 inde gecesi camasırıma sıvı bişey düştü hissettim hastalandım sandım gittim baktım su gibi birşeydi.. sonra sancılanmaya başladım bende o an döllendğini düşünüyorum yani yumurta catlamıştır falan sonrasında zaten ben hep belirti gördüm şuan belim ile sırtım agrıyor bugün başladı ve bu kadar erken başlamazdı normalde son 8 gün bekliyorum bakalım
Edanurkeskin Tugce123- yok ben öyle hissedemiyorum ben ovülasyon testi ile yumurtlamami takip ettim 25 yumurtlama 26 çatlama toplam 4 günü değerlendirdim belki çatlamanin belirtilerini yaşiyorum tam anlayamadım🤷♀️
Nazendehanim Edanurkeskin olabilir canım benim çatlama günü çok ağrım vardı ama sonrasında kasık ağrım olmamıştı belirti aradikca buluyor insan
Nazendehanim Edanurkeskin bence de , erken öğrenince kan degerik artacak mı diye stres olacaksın bekle sen hayırlı haberler alırsın inşallah 🌸
frdsnnr46 2 ay önce kürtaj oldum, bu ay tekrar denemeye başladık.Akıntımın yoğun olduğu dönem genelde yumurtlama dönemi oluyor benim, fakat bu sefer pembe bir akıntı gördüm anlam veremedim ne olabilir sizce?
Ccilekkk Ben bizzat karnımda bir şeyler oluyor dedim:)) oturuyordum ve değişik bi sekilde su sesi gibi gırr gurr sesler gelmişti bir süre. bağırsaktan gelen ses gibi değildi. Hamile kaldım dedim kendi kendime rahim hazırlık yapıyor dediiğim gibi de çıktı. o yüzden gebe kaldığım gün itibariyle hamileliğimden haberdarım:)
Edanurkeskin Ccilekkk bende değişik durumlar var belki ilk deneme aşamalarım tam anlayamadım ya bu alt karnımda olan belirtiler adet ya da hamilelik😀
Nazendehanim Edanurkeskin bencede zaten adet gecikince akıntınız değişiyor o zaman bir rahatlama geliyor insana