Babyontheway Hamileliğimin başından beri hep nemlendiriyorum, yeterince su da içiyorum. Ama 37. Haftadan beri çatlamaya başladım hemde büyük bir hızla.. Nasıl durdurabilirim bu çatlaklar geçer mi?
balkopugu2701 Babyontheway ben de 33ten sonra çatlamaya başladım canım sürekli bio oil çatlak yağı kullanmama rağmen ama vücudun çatlamaya müsaitse illaki oluyo önüne geçilmiyor
MerveeD Babyontheway Bende 37+3 olcam 5 dakıka sonra hıc catlagım yok ama heran olabılır dıyor her giren korkuyorum valla kantaron kullanıyorum olmasın dıye
Reyhan35 Babyontheway bende çok krem kullandım 35+6 oluyoruz alt karnım harita gibi ve yukarı doğru devam ediyor çatlaklar 🙁
Nuuur0 Babyontheway sorma bende her gün sabah akşam yağ sürdüm bio oil kullanıyorum 34. Haftamda çatlamaya başladım. Göbek te yok ama yanlarım da var bir de mor bir şekilde. 😒
Esra_G Bu iş genetik olunca malesef ne krem ne yağ ile yaramıyor :( benim karnımda yok henüz 6. Aydan gidiyorum. Ama göğüslerim 85 ten 100 e çıktılar hem çatladılar kırmızı kırmızı hem de çoook kaşınıyolar kremler yağlar günde 3 kere sürüyorum :(
prenseskizim78 Babyontheway daha ilk aylardan itibaren nemlendirmeniz lazım kızlar gobek çıkmadan bile Faydasını gördüm 0 catlak🌸 2.gebelik😍
Antepli-27 Kızlar genetik bir durum bence ben hiç bir krem kullanmadım oglumdada çatlak olmadı sadece kahverengi çizgi oldu oda geçti şuan kızıma hamileyim 34 haftalık yine olmadı ve kızımda o çizgide çıkmadı genetik die düşünüyorum