Kızlar merhaba 22 haftalık hamileyim ankara şehir hastanesine gidiyorum 2li taramada herhangi bir sorun yok milyonda bir dedi doktor 3lu taramada ise başka doktora denk geldim ve o da risk devam ediyor yüzde 10 risk var dedi ben anlamadım şimdi neye göre hareket edecem aminiyosentez yaptırmak da istemiyorum açıkçası