Fadimeckrr Hanımlar aşırı vajina kaşıntim var , neler yapayım bitkisel neler yapılabilir . Elma sirkesi ise yaramadi , uykudan uyanıyorum kaşıntıdan 😔😔 Yardımmmm ..🙏🙏
Pokut Fadimeckrr bende çok kötü kaşınıyor insan parçalamak istiyo neredeyse başından beri çekiyorum sürekli travazol verdiler biraz rahatlatıyor ama.ara verince tekrarlıyor
Turna-9 Fadimeckrr doğal bi yöntem istiyorsan vajinana şırıngayla yoğurt sık -mutlaka ped koy ortalık batabilir 😮💨- ya da çay ağacı yağını tamponun üzerine sık 10-15 damla içine koy gece sabah tamponu çıkarıp yıka kurula gün boyunca sürekli altına peçete koy her tuvalette değiştir
Fadimeckrr Pokut henüz bi ilaç kullanmadım ama bu gidişle kullanmak zorunda kalacağım Herhalde gerçekten çok kötü 😔😔🤲
Pera34 Pokut ben de de vardı ilaç kullanmak istemedim eşek sütü sabunu ile yıkadım bir kaç gün geçti ,
Yesilev Bende aynı durumdayım böyle bir post açacaktım sirkeli su çok işe yaramadı dıştan kaşıntım var ne yapacağımı şaşırdım kaşımaktan kanatıyorum artık 😓
Fadimeckrr [silindi] iç çamaşırımı degistirip yenisini utuleyip direk giydim bakalim insallah faydasi olur cok dua ederim sana 🤲❤
Sonikiuc Bölgenin kuru kalmasına özen gösterin bir süre ped kullanmayın gün içinde sık sık çamaşır değiştirin. Dar çamaşır giymeyin ve pamuklu olsun.Farklı kimyasallar yararlı bakterileri de öldürür. Tarlosol çok iyi bir krem.