Yeliz__ benimde ara ara oluyor ama senin gibi 12.ci haftalarda ölüyordum karın şişliği gaz sancısından bol bol su iç ve sürekli hareket et ben doktoruma söyledim zaman sana ilaç yazamam bunun için yediklerine dikkat et demişti su iç birde bol bol demişti bakliyat çok yememeye çalışıyorum yersem de rahatsız etmicem kadar 3 4 kaşık tamam 🤦🏻♀️ Çok geçmiş olsun umarım seninde biran önce geçer