Evet biraz fazla almışsın ama riskli gebelikmis hareket de olmayınca normal. Önemli olan bebisle senin sağlığın, kilon ekstra sağlık problemi olusturmuyorsa kafana takma bence. Bir de riskin geçtiyse havalar güzelleşti çıkıp yuruyebilirsin kendini yormadan. En azından dengelersin dengeleyebildigin kadarını