MirayveAnnesi22 bu haftalarda sürekli hissetmezsin yeni yeni başladığı için çok normal bir arkadaş çikolata ye demiş evet yiyebilirsin ama abartma bebeğin karnı birden şişer sürekli hissetmek için yersen eğer hareketli bir hayatın varsa bebeğin sürekli uyuyordur dinlenmeye çalış sol tarafına yat mutlaka