nazlicann0725 Merhaba anneler. Son 10 günüm varr ve ben çok heyecanlıyım. 9 ay sabırla bekledim 10 gün bekleyemeyecek gibiyim 😅 Çok sabırsızımmmm heyecanlıyım bekliyorum ama içim içimi yiyor ☺️♥️💐🧿🥹
Tazeanne0134 nazlicann0725 bizimde son 27 görünüyor ama kızım o kadar beklemez diye düşünüyorum ama bakalım
nazlicann0725 -MinikveAnnesi- geçer geçer sabırla bekliyorsun benim çabuk geçti ama şu son günler geçmiyor 🤭 Allah sağsalim kucağınıza almayı nasip etsin inşallah ♥️
Hazalaskin nazlicann0725 Şafak 30 bu günleri çok özleyeceğimi biliyorum ama kızımı da çok merak ediyorum hemen görmekte istiyorum 🤷🏻♀️