Saremrv bende ikizlere hamileyim o haftalarda bende de cok oluyordu batma agrı bıçak saplanması gibi, hızlı kalktıgımda, yada hapşırma öksürme cok zorluyordu şimdi 20+4 üz cok şükür geçti, rahim genişlediği icin oluyormuş. Tabiki istirahati elden bırakmamak lazım bol dinlenme 😊