Minigin_annesi0 Acilde nöbetçiler var. Ben 40 haftalık olcam acilden giriş yapmayı düşünüyorum bakıyolarmış haftası büyük olanlara
kuzeymomss Poliklinikte doktor olmuyor fakat acil nöbetçi doğum doktorları oluyor iki ablamda bayramda doğum yaptı sadece o an nöbetçi olan doktor katıldı doğuma kendi doktorları değil