Nurrr499 Kızlar Allah aşkına 22 haftalık hamileyim mide yanmasından kıvranıyorumga gaviscon çare değil Süt içiyorum çare değil bildiğiniz bir şey var mı Allah için şu yanmayı kesen
BenEsra Nurrr499 ben soda çok içtim miğde yanmalarım olduğu zaman iyi geliyordu gaviskondan nefret ediyorum ama çok kötü olunca onu da içtim ayran içebilirsin o da iyi olur ama tuzsuz
simgc Bende aynı durumdan dertliyim. Sakız çiğniyorum , meyve yiyorum ve sade soda içiyorum iyi geliyor
_prenses_annesi Canım bende senın gıbıyım 24.haftamdayım ama. Midem Acayip şekılde yanıyor. Sanırım bunun bi cagresi yok
Buseyllzr Nurrr499 soğuk salatalık ve dondurmayı da deneyebilirsin bana soğuk süt ve bunlar çok iyi geliyor
Ergingul_ Nurrr499 ben rennie diye bir şurup kullanıyorum biraz faydasını görüyorum onun haricinde sade soda da biraz ile yarıyor
Pokut Nurrr499 karbonat at biraz ağzına su iç üstüne yut o biraz iyi geliyor yoksa komple bitirsem fayda etmiyor şurup az önce de karbonat ve su içtim zaten o şurubun içeriğinde de karbonat var
Aykizzz Nurrr499 nexium tablet yazdırın doktorunuza, ben onunla rahatladım. Gaviscon da renni de hiçbir işe yaramiyordu