Kızlar merhaba, ben henüz istediğim gibi bir doktor bulamadım o yüzden devlete gidiyorum ve doktorlar biraz ilgisiz maalesef. Ben şimdi 14 haftalık hamileyim ama hangi hafta ne yapmam lazım bilmiyorum doktorlarda bilgilendirmiyor. Şuan için tek bildiğim 20. Haftada tetanoz aşısı olmam lazım ve sanırım 28. Haftada kan uyuşmazlığına bakıyorlarmış bunuda az önce okudum bir postta. Tecrübeli olanlar hangi haftada ne yapmam hangi testi yaptırmam hangi aşıyı olmam gerektiğini yazabilir mi acaba