tulay33 alt üst takımlar zıbınlar çorap eldiven zıbınları yenidoğan bebek çok üşüyor diye ben mayısta doğum yapmama rağmen hep uzun kollu almıştım iyiki de öyle almışım alt üst takımlar 5 li hastane çıkışlarını da uzun almıştım bebek kusuyor veya kakası sızıyor bazen o yüzden alt üst takım bol alınmalı bence ağız silme mendili fln da bol olmalı